DNVGL.BE

ISO 9001 - Kwaliteitsmanagement

Toon uw engagement voor kwaliteit en klantenfocus.

Contacteer ons:

C0ntact DNV GL Business Assurance Heeft u vragen?
Bel ons gerust: 03 206 65 30
SHARE:
PRINT:
ISO 9001

Door uw kwaliteitssysteem te certificeren toont u uw engagement naar consistentie, continue verbetering en klantentevredenheid. Dit zijn tastbare voordelen die een belangrijke rol spelen in het opbouwen van duurzame bedrijfsprestaties. De ISO 9001 norm stelt specifieke eisen voor een kwaliteitsmanagementsysteem dat uw mogelijkheden vergroot om op een consequente manier producten en diensten te leveren die tegemoet komen aan klanteneisen, juridische en regulerende vereisten.

Door een onafhankelijke beoordeling en certificatie van uw kwaliteitsmanagementsysteem door DNV GL toont u duidelijk aan de markt dat u een effectief kwaliteitsmanagement systeem in uw organisatie wil toepassen.

Wat is ISO 9001?

  • ISO 9001 levert een model voor een kwaliteitssysteem dat zich focust op de effectiviteit van de bedrijfsprocessen om de gewenste resultaten te bereiken.
  • De norm stimuleert de aanvaarding van een procesaanpak die de vereisten, toegevoegde waarde, prestaties en effectiviteit van de processen en continue verbetering benadrukt door objectieve metingen.
  • Vorige versies van ISO 9001 waren eerder gericht op de process-industrieen vereisten uitgebreide systeem documentatie. De huidige versie, ISO 9001:2015, is meer algemeen en kan op alle soorten organisaties worden toegepast, onafhankelijk van type, grootte en soort producten en/of diensten die worden geleverd.
Offerte button

Nieuwe ISO 9001:2015 norm

Op woensdag 23 september 2015 is de nieuwe versie, de ISO 9001:2015, definitief gepubliceerd. Wilt u weten hoe u wat er veranderd is? Hoe ver bent u met de implementatie van de nieuwe eisen volgens de ISO 9001:2015? Donwload gratis de volgende documenten: 
Whitepaper herziening ISO 9001:2015: wat komt er op u af?

Waarom is certificatie goed voor mijn bedrijf?

Certificeren tegen de ISO 9001 norm toont aan potentiële klanten dat uw bedrijf aan hun vereisten en noden tegemoet kan komen. Dat leidt tot:

  • Groter klantenvertrouwen en –tevredenheid, wat naar meer business voor uw bedrijf kan leiden
  • Een belangrijk competitief voordeel omdat steeds meer bedrijven certificatie van de managementsystemen van hun leveranciers en onderaannemers vereisen om met hen in zee te kunnen gaan.

Wat zijn mijn volgende stappen?

Om het certificaat te kunnen behalen, moet u een effectief kwaliteitsmanagementsysteem implementeren volgens de vereisten van de norm. Wij zijn een geaccrediteerde certificatie-instelling en kunnen relevante opleiding en ISO 9001 certificatie diensten leveren.
Kijk hoe u eraan begint op de weg naar certificatie.
Of vraag hier vrijblijvend een offerte aan.