DNVGL.BE

Webinar: Hoe herstel je het vertrouwen in de leverancierskwalificatie gedurende een crisis.

Op donderdag 22 oktober organiseert DNV GL een webinar over leverancierskwalificaties.

De uitbraak van COVID-19 verstoort wereldwijde toeleveringsketens en dwingt bedrijven om nieuwe manieren te vinden om leveranciers in hun waardeketen te kwalificeren, beoordelen en beheren. Een gestructureerde leverancierskwalificatie is altijd essentieel om bedrijfscontinuïteit, kwaliteit, veiligheid en duurzaamheid te waarborgen. Een crisis als COVID-19 legt extra druk op de mogelijkheden van bedrijven om de controle op hun leveranciers te behouden. Omstandigheden kunnen de voortdurende beoordeling en het beheer van bestaande leveranciers bemoeilijken of bedrijven dwingen om snel nieuwe leveranciers te werven. 

COVID-19 is een zeer actueel voorbeeld van een wereldwijde crisis die de bedrijfscontinuïteit en de veerkracht van toeleveringsketens aantast. Onder alle omstandigheden toont het actief beheren van leverancierskwalificaties aan uw toeleveringsketen en belanghebbenden aan dat u de vastgestelde normen handhaaft. Bovendien beschermt het uw bedrijf, klanten en consumenten op de lange termijn. Nieuwe methoden en technieken zullen gebruikt moeten gaan worden in een toekomst waar digitalisering steeds belangrijker gaat worden. We zien ook dat in de leveranciersketens transparantie van informatie over het product een steeds belangrijker plaats zal innemen en we zullen ons daarop moeten voorbereiden.    

In de komende webinar “Hoe herstel je het vertrouwen in de leverancierskwalificatie gedurende een crisis" zullen we ingaan op de mogelijkheden en technieken waarbij DNV GL u kan ondersteunen dit vertrouwen weer te herstellen. 

Meld u hier aan voor de gratis webinar. 

De uitbraak van COVID-19 verstoort wereldwijde toeleveringsketens en dwingt bedrijven om nieuwe manieren te vinden om leveranciers in hun waardeketen te kwalificeren, beoordelen en beheren. Een gestructureerde leverancierskwalificatie is altijd essentieel om bedrijfscontinuïteit, kwaliteit, veiligheid en duurzaamheid te waarborgen. Een crisis als COVID-19 legt extra druk op de mogelijkheden van bedrijven om de controle op hun leveranciers te behouden. Omstandigheden kunnen de voortdurende beoordeling en het beheer van bestaande leveranciers bemoeilijken of bedrijven dwingen om snel nieuwe leveranciers te werven. 

COVID-19 is een zeer actueel voorbeeld van een wereldwijde crisis die de bedrijfscontinuïteit en de veerkracht van toeleveringsketens aantast. Onder alle omstandigheden toont het actief beheren van leverancierskwalificaties aan uw toeleveringsketen en belanghebbenden aan dat u de vastgestelde normen handhaaft. Bovendien beschermt het uw bedrijf, klanten en consumenten op de lange termijn. Nieuwe methoden en technieken zullen gebruikt moeten gaan worden in een toekomst waar digitalisering steeds belangrijker gaat worden. We zien ook dat in de leveranciersketens transparantie van informatie over het product een steeds belangrijker plaats zal innemen en we zullen ons daarop moeten voorbereiden.    

In de komende webinar “Hoe herstel je het vertrouwen in de leverancierskwalificatie gedurende een crisis" zullen we ingaan op de mogelijkheden en technieken waarbij DNV GL u kan ondersteunen dit vertrouwen weer te herstellen. 

Meld u hier aan voor de gratis webinar.